/Files/images/11j/s67855425.jpg

Звіт директора Великополовецького ліцею-гімназії Фурсівської сільської ради перед педагогічним колективом та громадськістю

за 2022-2023 навчальний рік

Наша країна переживає зараз дуже складні часи. В умовах введення в Україні воєнного стану, викликаного збройною агресією росії, освітяни - на своєму вчительському трудовому фронті. Працюють сумлінно, відповідально ставляться до виконання посадових обов’язків і вже цим наближають перемогу.

Відповідно до наказу МОН України від 23.03.2005 №178 “Про затвердження примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю” у травні-червні кожен керівник навчального закладу щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету, ради школи та громадськості.

Освітній процес у закладі освіти в 2022-2023 навчальному році був організований відповідно до

- Конституція України;

- Конвенція про права дитини;

- Положення концепції Нової Української Школи;

- Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту»;

- Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»;

- Державні стандарти початкової, базової і повної загальної середньої освіти.

- Наказ МОН України від 09.01.2019 №17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2019 року за №250/3322;

- Положення про Державну службу якості освіти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 168.

- Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205;

- Стауту Великополовецького ліцею-гімназії затверджених в установленому порядку, стратегії розвитку закладу, освітньої програми і річного плану роботи закладу. Освітня програма закладу освіти була розроблена на основі:

– для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272);

– для 3 класів – 4 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273).

Для 5-х класів освітній процес здійснювався за Державним стандартом базової середньої освіти (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №898) та Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (затвердженої наказом МОН від 19.02.2021 №235)

Для 6-9 класів освітній процес здійснювався за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 № 405.

Для 10-11 класів освітній процес здійснювався за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня», затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН України від 28.11.2019 №1493 зі змінами, внесеними наказом МОН України від 31.03.2020 № 464).

Загальні відомості про навчальний заклад:

Великополовецький ліцей-гімназія Фурсівської сільської ради Білоцерківського району розташований за адресою:

09030

с.Великополовецьке, вул.Центральна,65-а

Білоцерківського р-ну, Київської області

Виписка про державну реєстрацію, видана Державним реєстратором

Будівля школи збудована та прийнята в експлуатацію у вересні 1977 року і розташована на земельній ділянці площею 2862

У закладі створено умови для роботи і навчання, проводяться ремонти, згідно до норм та вимог сьогодення.

Організація навчального процесу у 2022/2023 навчальному році

- освітній процес у 2022/2023 році організований за змішаною формою навчання (Рішення педагогічної ради (Протокол № 1 від 30.08.2022р.);

- створення корпоративної пошти – створена корпоративна пошта – nvk.ukr.education;

- кількість облікових записів створених дітьми – 167;

Створення безпечного освітнього середовища в закладі

Щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників у закладі створено безпечне освітнє середовище.

Особливо підвищена увага на створення безпечного середовища в умовах воєнного стану, а саме:

- розроблено схему евакуації учасників освітнього процесу та шляхи до

укриття, яке розташоване та обладнане приблизно за 200 метрів від закладу;

- розроблено алгоритм дій для всіх учасників освітнього процесу щодо

евакуації;

- організовано безпечне та безперешкодне пересування по закладу,

забезпечено облаштування безпечного простору у закладі, зокрема запасних

виходів;

- проведена роз’яснювальна робота з учасниками освітнього процесу щодо

алгоритму дій під час евакуації, повітряних тривог, перебування в укритті,

поводження під час уроків онлайн;

- в закладі рішенням педагогічної ради запроваджено змішану форму

навчання, за необхідності змінювались форми організації освітнього процесу;

- вчителі закладу пройшли курси з надання першої домедичної допомоги

дітям в умовах воєнного стану;

- щоденно із здобувачами освіти різного віку повторюються правила

поводження під час повітряної тривоги в укритті;

- проводяться бесіди про правила поводження з вибухонебезпечними

предметами;

- в разі сигналу повітряної тривоги класні керівники інформують батьків про

місце перебування дітей під час тривоги;

- для кожної дитини створені тривожні валізки згідно інструкцій та вимог. У

валізках є вода, перекус, необхідні ліки, записки з прізвищами дітей,

контактні телефони, адреси, тощо.

- діти в укритті забезпечені питною водою, меблями, необхідним інвентарем.

У сучасному світі виникає потреба створити безпечний освітній простір у

закладі, щоб захистити та запобігти таким негативним явищам серед здобувачів освіти як насильство, булінг. Тому в закладі проводиться ряд заходів, спрямованих на протидію негативним чинникам, щоб освітнє середовище було захищеним і безпечним:

- опрацьовано з педагогічним та обслуговуючим персоналом нормативно-

правові акти України щодо протидії булінгу та жорстокому поводженню з дітьми;

- проводиться просвітницька робота з працівниками з метою запобігання та

протидії негативним наслідкам жорстокого поводження з дітьми та булінгу,

недопущення порушень прав учасників освітнього процесу, захисту та

відновлення порушених прав;

- створено комісію з розгляду випадків булінгу;

- розроблено план заходів спрямованих на створення в закладі безпечного

освітнього середовища вільного від насильства та булінгу та забезпечується їх

виконання;

- організовано чергування працівників в приміщенні та на території закладу;

- проводяться спостереження за мікрокліматом в учнівському колективі,

анкетування та тестування здобувачів освіти (за потребою) для вивчення

мікроклімату та його корекції;

- здійснюється постійний контроль за станом відвідування здобувачами освіти

навчальних занять;

- проводиться інформаційно-просвітницька робота з пропаганди здорового

способу життя, запобігання правопорушенням, злочинності неповнолітніх;

- налагоджено співпрацю зі службою у справах дітей та сім’ї, гуманітарним

відділом ОТГ;

- розроблено алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаного з

реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19)

серед здобувачів освіти та працівників закладу;

- розроблено протиепідемічні заходи у зв’язку з поширенням коронавірусної

хвороби (COVID-19), спрямовані на запобігання ускладнення епідемічної

ситуації, посилено контроль за дотриманням протиепідемічних заходів на

випадки захворювання на COVID-19;

- проведено інструктажі для всіх учасників освітнього процесу щодо запобігання

поширенню короновірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил

респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів;

- проводиться просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з

метою запобігання поширенню різних інфекційних хвороб та створення

безпечних умов у закладі для всіх учасників освітнього процесу.

Методична робота

Відповідно до річного плану роботи закладу у 2022-2023 н.р. педагогічний колектив працював згідно до вимог статей Конституції України, Законів України "Про освіту", "Про повну загальну середню освіту", Указів Президента України "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", "Про Національну доктрину розвитку освіти", спрямованих на подальший розвиток освіти, створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти. Для стимулювання творчого професійного росту вчителів ши­роко використовується можливість атестації педагогічних кадрів.

За 2022-2023 н.р. відбулося 8 засідань методичної ради.

Метою роботи ради протягом навчального року було безперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності, ерудиції та компетентності вчителів у процесі викладання предметів.

Розглядались наступні питання:

- Аналіз методичної роботи за минулий навчальний рік. Структура та напрямки методичної роботи у новому році. Обговорення та затвердження плану роботи на 2022-2023 н.р.

- Про ознайомлення з рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів; забезпечення навчальними програмами, підручниками.

- Про огляд нормативних документів, новинок психолого-педагогічної

літератури.

- Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у

2022– 2023 навчальному році.

- Ознайомлення з особливостями планування роботи вчителя у контексті НУШ.

- Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: - самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку».

- Про особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

· Про взаємовідвідування презентаційних уроків. Підготовка портфоліо.

· Про організацію проходження навчання вчителями, які у 2022-2023 будуть викладати предмети у 5 класі НУШ

· Про диференційоване навчання.

· Про підготовку та проведення предметних тижнів.

· Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу НУШ.

· Організація освітнього процесу в контексті концепції «Нова українська школа».

· Відвідування учнями позашкільних закладів.

· Робота з обдарованими учнями.

· Про стан викладання математики та української мови у 5 класі.

· Стан навчально-виховного процесу в школі.

· Аналіз роботи з обдарованими дітьми, аналіз участі учнів у І та ІІ етапі олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, творчих робіт МАН

· Впровадження інтерактивних форм і методів на уроках і в позаурочний час.

· Про роботу ГПД в І семестрі.

· Робота шкільних кабінетів. Якісне навчально – методичне забезпечення.

· Заходи з управління самоосвітою педагогічних працівників.

· Про підсумки навчання з використанням дистанційних технологій

· Створення освітнього середовища навчального закладу як чинник успішної соціалізації учнів в умовах реформи освіти. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору.

· Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка і проведення державної підсумкової атестації.

· Про стан організації освітнього простору НУШ у 2022-2023 н.р.

· Про рівень навчальних досягнень у 2022-2023 навчальному році.

· Про стан справ щодо підготовки до засідань педагогічної ради.

У 2022/2023 навчальному році педагогічний колектив працював над проблемою: «Формування життєвих компетентностей особистості в освітньому процесі шляхом впровадження інформаційних та інноваційних технологій». Організація методичної роботи та її результативність в освітньому закладі відповідає законодавству, інструктивно-нормативним документам про роботу загальноосвітніх навчальних закладів.

Структура методичної роботи школи складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів:

o педагогічна рада визначає основні напрямки та завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності школи;

o шкільні методичні об’єднання спрямовують і координують діяльність педагогів конкретного циклу предметів, аналізують результативність роботи в межах своєї компетенції, визначають проблемні кола в професійній діяльності та шляхи їхнього розв’язання.

Працюючи у методичних об’єднаннях, педагоги школи дійшли думки, що вчитель сьогодні повинен бути організатором, який спрямовує учнів на розв’язання навчальних завдань. Якби активно не прагнув учитель викладати свій предмет, якщо при цьому він не забезпечить активну діяльність учнів, її мотивацію й організацію, процес навчання фактично не функціонуватиме в зв’язку з відсутністю дидактичної взаємодії між учителем та учнем. Чим різноманітнішою є навчальна діяльність, тим більшою розвивальною функцією наповнюється учіння. Тільки за таких умов можна досягти компетентності учнів як інтегрованого результату учіння. Над чим наш педагогічний колектив працює останні роки.

Її зміст спрямований на підвищення рівня теоретичної підготовки кожного вчителя, активізацію творчого потенціалу педагогічного колективу, засвоєння й упровадження в шкільну практику прогресивних технологій навчання та виховання, перспективного педагогічного досвіду, підвищення результативності педагогічної праці шляхом проведення наступних заходів:

· Засідання педагогічних рад

· Проведення науково-практичних семінарів

· Організація та проведення предметних тижнів

· Проходження курсів підвищення кваліфікації педагогів

· Участь у конкурсах фахової майстерності

· Організація роботи «Школи молодого вчителя»

· Організація самоосвітньої діяльності, атестація педагогів

· Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду

· Залучення вчителів до участі у проектах професійного розвитку

У 2022/2023навчальному році в ліцеї працювали методичні об’єднання:

№ з/п

МО педагогів

Категорії вчителів, що входять до складу МО

Керівник МО

1.

Методичне об'єднання класних керівників

Класні керівники 5-11 класів, практичний психолог, соціальний педагог

Хіврич С.М.

2.

Методичне об'єднання вчителiв початкових класiв

вчителi початкових класiв, вихователь групи продовженого

Друзь Н.А

3.

Методичне об'єднання природничо -математичного циклу

вчителi математики, фізики, інформатики, хімії, біології, географiї

Рудійко Н.В.

4.

Методичне об'єднання вчителiв спортивно-естетчного циклу

вчителi образотворчого мистецтва, музики, обслуговуючої праці, та вчителiв предмету «Захист Вітчизни», предмету «Основи здоров`я», фiзкультури

Гриценко О.О.

5.

Методичне об'єднання вчителів суспільно-філологічного циклу

вчителi української мови та лiтератури, росiйської мови та зарубiжної лiтератури, історії, iноземних мов


Сербін В.В.

Виховна та позакласна робота.

Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

Уся виховна робота в ліцеї у 2022 -2023 н.р. була спрямована на виконання річного плану. Педагогам рекомендується організовувати освітній процес з урахуванням воєнної ситуації у населеному пункті (очне, дистанційне).

В умовах воєнного стану освітні, навчальні програми та навчальний план рекомендується виконувати, ущільнюючи навчальний матеріал, організовуючи самостійну навчальну діяльність учнів, додаткові консультації з використанням технологій дистанційного навчання. Це визначено наказом МОН від 01.04.2022 року №290 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2022/2023 навчального року”.

Окрім здійснення навчального процесу, постійної уваги потребує й психологічна підтримка дітей, тому перевантажувати дітей у таких умовах неправильно.

Планування виховного процесу учнів Великополовецького ліцею, змісту, форми роботи, засобів педагогічного впливу, прийомів залучення учнів до діяльності і спілкування були визначені завданнями Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів», та низкою нормативно-правових актів, зокрема: загальною декларація прав людини; декларацією прав дитини; конвенцією про права дитини, прийнятою Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопада 1959 року;

всесвітньою декларацією про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей; Конституцією України, Законами України:

Виховання – багатогранний і складний процес, значення якого неможливо переоцінити. Він передбачає формування у дитини єдиної системи цінностей і соціальних компетенцій. А це і ставлення до себе і своїх батьків, відношення до природи, суспільства, своєї країни тощо. Проблемним питанням, над яким я працюю є: виховання в учнів здорового способу життя, розвиток і збереження народних традицій, збереження чистоти та порядку школи, села, регіону. Метою виховної роботи у Великополовецькому ліцеї є формування громадянина України – носія цінностей та загальнолюдських надбань. Головним завданням є національно-патріотичне виховання молоді на засадах загальнолюдських, полікультурних, громадянських цінностей. Пріоритетними напрямками є формування гармонійно розвиненої і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями.

Виховна робота в ліцеї передбачала реалізацію наступних завдань:

- Формування в учнів правової свідомості, виховання громадської відповідальності, культури поведінки та свідомої дисципліни.

- Виховання відповідального ставлення до навчання та до праці, розширення кругозору й підготовка до свідомого вибору професії.

- Формування в учнів естетичної культури, розвиток умінь створювати прекрасне навколо себе, розвиток художніх здібностей і талантів дітей.

- Виховання в учнів політичної свідомості, розвиток суспільної активності, формування основ громадянського світогляду.

Для реалізації цих завдань в ліцеї був розроблений план виховної роботи, що охопив усі напрямки виховання. Було систематизовано організацію та участь у календарних, традиційних шкільних святах, заходи, конкурси, щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя.

Всебічний розвиток людини, що є головною метою виховання, охоплює розумове, моральне, трудове, естетичне й фізичне виховання в їх нерозривному зв’язку, взаємозалежності та взаємозумовленості. Кожен з цих напрямків має свій зміст і завдання:

· Озброєння учнів знаннями основ наук; формування наукового світогляду; оволодіння основними розумовими операціями; вироблення вмінь і навичок культури розумової праці.

· Формування в учнів моральних понять, поглядів і переконань; виховання моральних почуттів; вироблення навичок і звичок моральної поведінки.

· Психологічне підготовка особистості до праці; практична підготовка до праці до свідомого вибору професії.

· Формування естетичних понять, поглядів і переконань; виховання естетичних почуттів, потреби і здатності створювати прекрасне в житті та мистецтві.

· Виховання здорової зміни, бажання спілкуватися про своє здоровя, постійно займатися фізичною культурою і спортом. Підготовка до захисту Батьківщини, оволодіння для цього прикладними видами спорту. Підготовка до фізичної праці, виховання працездатності.

Участь та результати здобувачів освіти у МАН, олімпіадах і конкурсах

у 2022-2023нр.

Великополовецький ліцей-гімназія

Українська мова та література

Рекечинська Дарина Григорівна

8

ІІІ

Територ.

Максимець Тетяна Григорівна

Рядченко Софія Михайлівна

10

ІІІ

Територ.

Хіврич Світлана Миколаївна

Конкурс з укр. мови ім. Яцика

Погоріла Дар'я Олегівна

5

ІІ

Територ.

Хіврич Світлана Миколаївна

Рекечинська Дарина Григорівна

7

І

Територ.

Максимець Тетяна Григорівна

Харіна Анна Сергіївна

9

ІІ

Територ.

Хіврич Світлана Миколаївна

Рядченко Софія Михайлівна

10

І

Територ.

Хіврич Світлана Миколаївнеа

Хомук Олександра Сергіївна

11

ІІІ

Територ.

Максимець Тетяна Григорівна

Літературний ім. Т.Шевченка

Коваленко Діана Олександрівна

5

ІІ

Територ.

Хіврич Світлана Миколаівна

Об'єднаймось, брати...

Алієва Діана Сергіївна

9

ІІ обласний

Хіврич Світлана Микуолаївна

МАН

Рядченко Софія Михайлівна

10

ІІІ обласний

Марченко Світлана Василівна

Хімія

Зінченко Максим Олександрович

10

І у ІІ етап

Долінська Оксана Миколаївна

Гурткова робота

Рій «Соколи»

Рій «Соколята»

9-11

І

(територ.)

ІІІ

Гриценко О.О.

Хіврич С.М.

Гончарук Я.В.

Учнівська ліга «Здорова Україна»

Команда «Форсаж»

5

Обласн.

І

ХівричС.М. Гриценко О.О.

Кадрове забезпечення навчального закладу

На початок 2022-2023 н.р. до роботи приступили 20 педпрацівники що складає 100% від потреби.

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту і володіють державною мовою. Мають 10 вищу категорію педагогів, мають звання 7«старший вчитель».

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації, залучення до атестації широких кіл громадськості.

Кадрова політика школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з реформуванням освітньої галузі . Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя - психолога, вчителя - технолога, вчителя - дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми

Медичне обслуговування учнів у навчальному закладі

Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я.

Медичне обслуговування здійснюється кваліфікованою медичною сестрою. Медичний кабінет розташований на 2 поверсі школи, частково забезпечений необхідними медикаментами, протиковідними засобами захисту, зроблений косметичний ремонт.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів спеціалістами.

Своєчасно доводиться до відома батьків інформацію про стан здоров’я дитини, про необхідність проведення обстежень, щеплень, ФГ.

Вчителі фізичного виховання багато уваги приділяють проведенню вправ по корекції постави, дихання.

Класні керівники проводять бесіди з батьками про необхідність дотримання правильного режиму харчування (гарячого), режиму дня, здорового способу життя.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У 2022-2023 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії під час навчально-виховного процесу в школі знаходиться під щоденним контролем адміністрації школи.

Відповідальна за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності – заступники директора з навчально-виховної роботи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються високими показники травматизму дітей в побуті. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

Питання з безпеки життєдіяльності учнів під час літніх канікул, у побуті й громадських місцях, на вулиці обговорювалися на класних годинах в останній тиждень навчального року.

Станом на вересень кожного року всі учні школи проходять медичний огляд лікарями-фахівцями із лабораторними дослідженнями, що підтверджується медичними довідками. Щомісячно учні 1-11 класів проходять перевірку на педикульоз. Захворювання педикульозом в школі немає.

Постійно здійснюється контроль роботи систем забезпечення життєдіяльності будівлі школи. Оформлюються акти громадсько-адміністративного контролю з охорони праці між адміністрацією та профкомом школи.

Будівля школи та приміщення закладу, забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежною шафою, яка укомплектована згідно вимог, ящиком з піском тощо). Вогнегасники наявні, перезаряджені, розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорт готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та контуру заземлення.

Відповідно до Закону України “Про охорону праці” і Кодексу законів про працю України розроблено і затверджено посадові інструкції з охорони праці для всіх працівників школи. Проведено інструктажі з працівниками і учнями з техніки безпеки. Проведено вступні інструктажі з охорони праці. Проведено первинні інструктажі з охорони праці на робочому місці.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі проводиться належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання". Разом із тим ще залишаються показники травматизму дітей на уроках фізкультури, перервах. У школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, ведеться відповідна робота з учителями.

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 40 років тому. Але, незважаючи на її вік , адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією Фурсівської сільської ради. Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи. Бухгалтерія вчасно проплачувала за спожиту школою електроенергію. Заклад опалюється твердопаливними засобами.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються, своєчасно обрізаючи дерева, кущі. Огорожа завжди ремонтується Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи проводиться за рахунок місцевого бюджету.

Отже, слід зазначити, що проведена робота в навчальному закладі в

2022-2023навчальному році знаходиться на належному рівні. Головна увага

приділялася формуванню громадянина – патріота України, створення умов

для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та

власних інтересів, виховання громадянина з демократичним світоглядом і

культурою, який не порушує прав і свобод людини, виховання в учнів

свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних

навичок і засад здорового способу життя, зміцненню фізичного здоров’я

дітей («веселі старти», спортивні естафети, змагання між класами з різних

видів спорту, участь у міських спортивних заходах), розвитку творчих

здібностей для задоволення морально-духовних запитів через участь у

різноманітних конкурсно-ігрових програмах, святах, фестивалях, створенню

сприятливого психологічного мікроклімату, створенню умов для задоволення соціальних проблем – залучення до активної творчої діяльності дітей всіх соціальних груп.

Реалізуючи поставлені завдання на 2023/2024 навчальний рік

заклад очікує отримати певні результати:

- надання якісних освітніх послуг, створення оригінальної системи навчання та виховання;

- покращення тісної співпраці з батьками та громадськістю;

- створення позитивного іміджу закладу;

- домогтись злагодженої співпраці всіх учасників освітнього процесу, які сприятимуть позитивному іміджу закладу;

- бути конкурентоспроможним закладом, мати авторитет, популярність;

- досягти підвищеної якості і результативності освітнього процесу;

- досягти тотожності річних показників навчальних досягнень здобувачів освіти з показниками НМТ;

- реалізувати в повсякденній практиці ключові компетентності здобувачів освіти за рекомендаціями Нової української школи;

- за рекомендаціями Нової української школи досягти поставленої мети наскрізного виховання в системі виховної роботи, виховати випускника з ключовими компетентностями, який уміє критично мислити, здатен адаптуватись та вчитись усе життя;

- створити неповторну систему звичаїв та обрядів;

- створити систему стимулювання неперервного професійного й особистого зростання вчителя;

- ефективне опанування учасниками освітнього процесу інформативно-комунікативних технологій, засобів медіаосвіти створення сприятливого навчального середовища з партнерськими засадами;

- створення умов і сучасної матеріально-технічної бази Нової української школи;

- створення нового освітнього середовища з інформаційно-комунікативними технологіями, отримання випускниками життєво важливих умінь і навичок;

- продовжити тісно підтримувати партнерські зв’язки з навчальним закладом № 91 м. Києва.

Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, родиннихсвят, хоча явка їх на такі свята, масові заходи є низькою, високою вона є лише у початкових класах.

Соціальний захист учнів На виконання Законів України «Про охорону дитинства», «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», з метою вдосконалення роботи з забезпечення соціально-правових гарантій дітей пільгового контингенту, їх захисту, створення необхідних умов для повноцінного та різностороннього їх розвитку в школі проводилась робота щодо створення сприятливих умов для розвитку дитини, налагодження зв`язків і партнерських відносин між сім`єю та школою. Робота з даного напрямку здійснювалась відповідно до річного плану роботи школи, плану виховної роботи, плану роботи психологічної служби з організації соціального захисту дітей пільгових категорій. На початку навчального року було створено банк даних соціально незахищених категорій дітей, який у ході освітнього процесу змінюється та поновлюється в залежності від кількісного складу учнів кожної визначеної категорії.

Кiлькiсть переглядiв: 555