.
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Виконавці | Контрольно- інформаційне забезпечення | Примітки. Виконання |
1. | Поновити склад батьківського комітету. | До 08.09.23 | Адміністрація закладу | Батьківські збори | |
2. | Провести оцінювальне обстеження сімей учнів. | До 05.09.23 | Адміністрація, соціальний педагог, психолог | Інформація заступнику | |
3. | Виявити дітей із багатодітних сімей, дітей одиноких матерів, інвалідів дитинства, неблагополучні сім’ї, сім’ї-переселенці і дітей батьків-учасників ЗСУ. | До 05.09.23 | Соціальний педагог, класні керівники, класоводи, психолог | Інформація заступнику | |
4. | Забезпечувати безперервність навчання дітей пільгових категорій. | Протягом року | Адміністрація школи, соціальний педагог | Інформація на педраду | |
5. | Налагодити зв’язки з профспілковими організаціями за місцем роботи батьків, організувати роботу з ними | Протягом вересня-жовтня | Соціальний педагог, класні керівники, класоводи | Інформація на педраду | |
6. | Зміцнювати зв’язки учителів з батьками дітей, що входять у групу ризику. Вчасно виявляти факти насильства над дітьми в сім’ях та забезпечувати надання інформації відповідним правоохоронним органам | Протягом року | Заступник з виховної роботи, класоводи, класні керівники | Інформація про право виховну роботу | |
7. | Здійснювати правову освіту батьків, залучати до цієї роботи працівників правоохоронних органів. Налагодити міжвідомчу взаємодію з підрозділами ювенальної превенції Національної поліції України, службами у справах дітей, соціальними службами для сім’ї, дітей та молоді | Протягом року | Заступник з виховної роботи, класоводи, класні керівники | Інформація про право виховну роботу | |
8. | Спланувати роботу засідань батьківського комітету. · Обговорення плану роботи батьківського комітету на 2023-2024 н.р. в умовах воєнного часу. Вибори голови батьківського комітету закладу, класів · Підготовка закладу до нового навчального року, облаштування укриття · Результати обстежень матеріально-побутових умов проживання дітей-сиріт, дітей із багатодітних і малозабезпечених родин, переселенців · Про підготовку закладу до осінньо-зимового періоду. · Здійснення контролю за організацію та якістю харчування учнів. · Пріоритетні напрямки створення безпечного освітнього середовища у закладі · Зміцнення матеріальної бази навчального закладу. · Організація та проведення школярами вільного часу під час шкільних канікул | До 01.09.23 22.09.23 14.10.22 09.03.24 09.04.24 | Заступник з виховної роботи | План роботи закладу | |
9. | Сприяти роботі ради закладу. | Протягом року | Адміністрація закладу | План роботи закладу | |
10. | Спільні засідання батьківського комітету та ради закладу: · Про соціальний захист учнів із сімей соціально-вразливих категорій · Дозвілля молоді у позаурочний час в умовах воєнного стану · Про наслідки перевірки умов проживання дітей-сиріт, дітей з багатодітних родин, переселенців · Про організацію ремонту в закладі | 02.10.23 08.12.23 12.02.24 08.05.24 | Адміністрація закладу | План роботи закладу | |
11. | Організовувати зустрічі батьків, старости громади, членів піклувальної ради з метою вирішення нагальних проблем | Протягом року | Заступник з виховної роботи | План роботи закладу | |
12. | Тримати під постійним контролем неблагонадійні сім’ї. Підтримувати зв'язок з родинами, в яких виховуються учні, схильні до правопорушень | Протягом року | Заступник з виховної роботи, класні керівники | Інформація про право виховну роботу | |
13. | Співпрацювати з худ. керівником БК з питань підвищення культури села, проведення масових заходів | Протягом року | Заступник з виховної роботи | План роботи закладу | |
14. | Регулярно благоустроювати братську могилу | Протягом року | Заступник з виховної роботи та 11 кл | План роботи закладу | |
15. | Залучати всіх батьків до підготовки школи до навчального року. | Протягом року | Адміністрація закладу | План роботи закладу |
п/п | Завдання та зміст діяльності | Термін виконання | Контрольно-інформаційне забезпечення | Відпові-дальний | Примітки Виконання |
1. | Проводити у закладі Дні відкритих дверей: - Зустріч із батьками та обговорення нагальних проблем. Навчання учнів в умовах воєнного стану і змішаного навчання - Сім’я - природне середовище для фізичного, психічного, соціального й духовного розвитку дитини та несе відповідальність за створення належних умов для цього | 2 р.в семестр | План роботи закладу | Адміністрація закладу | |
2. | Вересневі батьківські конференції. У жорстоких реаліях воєнного стану в Україні стоїть важливе завдання - об’єднання зусиль педагогічної та громадської спільнот на засадах взаєморозуміння, співробітництва щодо захисту прав та свобод, оволодіння дітьми універсальними цінностями та моделями поведінки, які складають основу світової культури. | 08.09.23 | План роботи закладу | Адміністрація закладу | |
3. | Педагогізація батьків: - Освітня робота з батьками та законними представниками дітей з питань профілактики насильства, булінгу, формування ненасильницької моделі поведінки та вирішення конфліктів мирним шляхом. - Позитивний та негативний вплив засобів масової інформації на розвиток та здоров’я молодших школярів. -Психологічні передумови успішної адаптації першокласників, п’ятикласників - Запобігання вживання дітьми та учнівською молоддю наркотичних та психотропних речовин - Моделі спілкування з дітьми в умовах змішаного навчання навчання - Надання консультацій сім’ям із соціальних питань. | 2 р. в семестр. Вересень Грудень Березень Квітень | План роботи закладу | Заступник звиховної роботи, класні керівники, соціальний педагог, психолог | |
4. | Провести загальношкільні батьківські збори (в групах): І.1.Організація навчально-виховного процесу в закладі у 2023-2024 н.р. в умовах повномасштабного вторгнення агресора в країну. 2. Патріотичне виховання дітей у сім’ї, зв’язок поколінь. 3. Виховання відповідальності за свої вчинки. Попередження протиправних дій серед дітей. ІІ. 1.Типові помилки у сімейному вихованні. Як їм запобігти? 2. Конфліктні ситуації підлітків з батьками та вчителями. Індивідуальний підхід батьків до особистості підлітка. Виховання морально стійкої і вольової людини. 3. Підготовка старшокласника до складання іспитів і обрання майбутньої професії. | 2 р. на рік Жовтень Березень | План роботи закладу. Батьківські збори | Адміністрація закладу, соціальний педагог | |
5. | Спланувати тематику класних батьківських зборів. | До 08.09.23 | План роботи закладу | Класні керівники | |
6. | Зміцнювати зв’язки учителів із батьками, проводити індивідуальні бесіди з батьками дітей, які входять у групу ризику, несистематично відвідують шкопу | Протягом року | Інформація про правовиховну роботу | Заступник з виховної роботи, класні керівники | |
7. | Тримати під постійним контролем неблагополучні сім’ї, сім’ї переселенців. Підтримувати зв’язок з родинами, в яких виховуються учні, схильні до правопорушень. | Постійно | Інформація про правовиховну роботу | Заступник з виховної роботи, класні керівники | |
8. | Провести місячник родинного виховання «Без сім’ї немає щастя на Землі» | Березень 2024р. | План роботи закладу | Заступник з виховної роботи. | |
9. | Оганізовувати шкільно-сімейні свята: - Спортивні змагання; - День збройних сил України; - День сім’ї, матері. | Протягом року | План роботи закладу | Заступник з виховної роботи, педагог-організатор | |
10. | Здійснювати правову освіту батьків, залучати до цієї роботи працівників правоохоронних органів. | Постійно | Інформація про правовиховну роботу, педрада | Заступник з виховної роботи | |
11. | Надання психологічних консультацій (за окремим планом психолога). | Постійно | План роботи закладу | Заступник з виховної роботи, психолог |
„Педагогічний десант” - виступ педагогів з актуальних питань виховання дітей на місцях, де працюють батьки, віддалених бригадних селах (улаштування виставок, випуск спеціальних стіннівок).
„Дерево родоводу” - зустріч представників різних поколінь (батьки, діди-бабусі, прадіди), роздуми над проблемами виховання, звернення до джерел народної педагогіки.
„У сімейному колі” - анкетування батьків, індивідуальна робота, допомога родинам через консультації, практичні поради, зустрічі з лікарями, психологами, юристами.
„Родинний міст” - зустріч із батьками та обговорення проблем виховання.
„Народна світлиця” - звернення до народних традицій, формування особистості школяра через природу, спілкування батьків із вихованцями, спільну діяльність батьків, дітей і педагогів.
„День добрих справ” - спільна трудова діяльність педагогів, батьків і дітей.
„Вечір великої родини” - участь беруть батьки, школярі, педагоги: організація відпочинку, ігри театральні вистави тощо; альбом-естафета „Як ми відпочиваємо”, досвід організації відпочинку в родині.
„Дискусійний клуб” - обговорення проблем виховання дітей.
Клуб „Сімейна скринька”—добірка матеріалів із досвіду родинного виховання.
Батьківський ринг - взаємонавчання, взаємозбагачення членів родини, розв'язання проблемних ситуацій.
„Аукціон ідей родинної педагогіки” - презентація ідей родинної педагогіки і набір показників її схвалення.
„Батьківська школа” - організовується у формі клубу; передбачається проведення диспутів, банків ідей, випуски рукописних газет, інформаційних бюлетенів, бесіди, добірки літератури, надання практичної допомоги.
„Азбука родинного виховання” - обговорення проблем і труднощів виховання дітей у неповних сім'ях, виступи фахівців - лікарів, юристів, психологів, надання батькам індивідуальної допомоги.
„Дні довір'я” - у визначені дні педагоги, лікар, психолог консультують батьків із питань виховання.
Сімейні свята в класі - започатковують педагоги, об'єднуючи сім'ї для спільного проведення днів народження дітей, календарних, народних свят.