№ п/п | Зміст | Відповідальні | Дата |
1 | Проводити просвітницьку роботу з метою запобігання і протидії негативним наслідкам жорстокого поводження з дітьми та булінгу | Психолог кл.керівники, класоводи | Постійно |
2 | Продовжувати ведення Журналу обліку звернень щодо жорстокого поводження серед школярів | ЗВР | Постійно |
3 | Прововодити засідання педрад, психолого-педагогічних семінарів, методичних об’єднань класних керівників щодо профілактики булінгу та створення безпечного середовища. | Адміністрація закладу ЗВР | Постійно |
4 | Провести заняття «Розвиток емоційного інтелекту» (1-4 кл.) | Психолог закладу | Вересень |
5 | Проводити діагностику психічного стану учнів | Психолог закладу | Вересень, грудень, травень |
6 | Проводити діагностику емоційного вигорання педагогів | Психолог закладу | Грудень, травень |
7 | Провести інтерактивне заняття з учнями 8-11 класів «Брудний дотик не для мене» | Практичний психолог | Вересень |
8 | Проводити бесіди «Правила безпеки в Інтернеті», «Інтимне селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?» (1-11 кл.) | Вч. інформатики, ЗВР | Вересень |
9 | Лекція «Стрес. Поняття та профілактика» (педагоги, батьки) | Практичний психолог | Жовтень |
10 | Презентація «Як протистояти тиску та відстоювати власну позицію» (5-6 кл.) | Педагог-організатор | Жовтень |
11 | Інтерактивне заняття «Ні означає ні!» (8-11кл.) | Практичний психолог | Жовтень |
12 | Бесіда «Принципи захисту особистих даних учнів, їх зображень» (з учителями, батьками) | Соц.пед. | Жовтень |
13 | Лекція «Поняття «Криза» та способи виходу з кризових ситуацій» (педагоги, батьки) | Практичнй психолог | Листопад |
14 | Конкурс малюнків «Безпечне освітнє середовище» | ЗВР вч. обр.мист. | Листопад |
15 | Інтерактивне заняття з учнями 8-11 класів «Моє тіло – моя цінність!» | Практичний психолог | Листопад |
16 | Бесіда «Як подолати агресію учнів?» (5 кл.)
| Психолог закладу | Листопад |
17 | Лекція «Депресія. Поняття та шляхи подолання» (педагоги, батьки) | Психолог закладу | Листопад |
18 | Презентація «Як згуртувати/здружити колектив» (6-7кл.) | Соц.пед. | Грудень |
19 | Тренінг з вчителями «Цькування у школі: як лікувати клас від булінгу» | Психолог закладу | Січень |
20 | Перегляд коміксів про торгівлю людьми (9-11 кл.) | Психолог закладу | Січень |
21 | Батьківський всеобуч «Особливості підтримки дітей і їхніх сімей у ситуації домашнього насильства, військового стану в країні». | Соц.пед. | Січень |
22 | ГС «П’ять шляхів до серця дитини» (1-11 кл.). | Кл.керівники | Лютий |
23 | Батьківські збори «Як навчитися довіряти власній дитині, або Поговоримо про довіру» | ЗВР, психолог закладу | Лютий-березень |
24 | Тренінг «Мої емоції. Поняття «Емоційний інтелект»» (педагоги, батьки) | Практичний психолог | Березень |
25 | Бесіда «Як правильно подолати свою та чужу агресію?» (4, 5,6 кл.) | Психолог закладу | Березень |
26 | Презентація «Попередження насильства, жорстокості в сім'ї або дитинство починається з любові». | ЗВР | Березень |
27 | Батьківський всеобуч «Булінг у школі: як діяти батькам?» | Соц.пед. | Квітень |
28 | Бесіда «Безпечна школа. Маски булінгу» (8-9 кл) | Психолог закладу | Квітень |
29 | Тренінг «Моя поведінка в конфлікті/небезпечній ситуації» (10-11 кл.) | Психолог закладу | Травень |
30 | Тренінг «Медіаграмотність» (педагоги, батьки) | Психолог закладу | Травень |
31 | Продовжити роботу Скриньки довіри. | Соц.пед. | Постійно |
32 | Реагувати на повідомлення про випадки жорстокого поводження з дітьми (булінгу) або загрози його вчинення та вживати відповідних заходів для його припинення | Адміністрація закладу Соц.пед. | Постійно |
33 | Забезпечувати соціально-психологічний супровід (патронаж) здобувачів освіти, постраждалих від жорстокого поводження чи булінгу | Соц.пед. | Постійно |
34 | Проводити двічі на рік моніторинг проявів булінгу в закладі серед учасників навчально-виховного процесу | ЗВР, психолог | Двічі на рік |