№ | Найменування заходу | Відпові дальні | Строк виконання |
1. | Посилити системну роботу з формування правової культури учнів. Спланувати виховну роботу закладу, використовуючи методичні рекомендації з питань організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок на 2021-2022 н.р. | Заступник директора виховної роботи Учитель правознавства | Постійно |
2. | Проводити тематичні виховні заходи, що охоплюють захист учнів від багатьох конкретних загроз, як-от: дитяча праця, торгівля дітьми, катування, тілесні покарання, цькування, боулінг, сексуальні домагання, сексуальні наруги та сексуальна експлуатація, вербування до збройних сил, збройні напади і стихійні лиха. Використовувати інтерактивні педагогічні технології на уроках правознавства та в позакласній діяльності. | Заступник директора виховної роботи (ЗВР), учитель правознавства | Постійно |
3. | Посилити роботу учнівського самоврядування в закладі, особливо сектору «Правознавець» | ЗВР, куратор сектору | Постійно |
4. | Класним керівникам у своїй роботі з профілактики правопорушень серед дітей використовувати досвід класних керівників – переможців конкурсу «Класний керівник року» та «Інноваційна організація виховного процесу в сучасному навчальному закладі». | ЗВР | Постійно |
5. | Перевірити «Правила внутрішнього розпорядку» закладу на предмет заборони принесення в школу вогнепальної, холодної зброї, алкогольних та тютюнових виробів, наркотичних засобів, порнографічної продукції. Запровадження конкретних санкцій зі сторони керівництва навчальних закладів та учнівської і батьківської громадськості до порушників встановлених правил. | Адміністрація закладу | Вересень |
6. | Проводити тижні правових знань. Уживати заходи, спрямовані на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя, запобігання проявам екстремізму, сепаратизму, расової та релігійної нетерпимості. | Адміністрація закладу, учитель правознавства | Постійно |
7. | Виявляти та усувати причини та умови, що сприяють учиненню дітьми правопорушень, подоланню негативних проявів у молодіжному середовищі. Здійснювати моніторинг ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, булінгу | Психолог, соціальний педагог | Постійно |
8. | Залучати учнів, схильних до девіантної поведінки, до участі в гуртках, секціях, позакласних заходах, у «Шкільній медіації», «Школі конфліктології». | ЗВР, класні керівники, психолог | Постійно |
9. | Проводити профілактичну роботу з неблагополучними сім’ями, реагувати на факти бездоглядності. | ЗВР, класні керівники, психолог | Постійно |
10. | Забезпечувати ефективне функціонування психологічної служби в закладі. | Адміністрація закладу | Постійно |
11. | Обстежувати умови проживання дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги, виявляти деструктивні сім’ї, сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах, виконувати відповідні послідовні дії. | Соціальний педагог | Постійно |
12. | Розробити карту психолого-педагогічного супроводу дитини, котра схильна до прояву девіантної, делінквентної поведінки | Соціальний педагог, психолог | 2013 рік |
13. | Поновлювати куточки з прав дитини («Правова сторінка», «Допоможи собі, дитино») новою інформацією та розміщувати в них дані про організації, до яких можна звернутися з приводу порушення прав дитини. | Учитель правознавства, соціальний педагог | Постійно |
14. | Унеможливлювати доступ школярів через мережу Інтернет до сайтів, що не мають відношення до навчального процесу (у тому числі до сайтів, на яких розміщено елементи порнографії й насильства тощо); проводити профілактичну роботу з учнями стосовно негативного спілкування в Інтернеті (смертельні квести, булінг). | Адміністрація закладу | Постійно |
15. | Долучитися до проекту «Безпечна школа», який закликає всіх небайдужих підтримати ідею протидії цькуванню, булінгу серед дітей. Використовувати у своїй роботі відеоролики, виготовлені за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича із підлітками, педагогічними працівниками. | Адміністрація закладу | Постійно |
16. | Проводити спільно із правоохоронними органами педагогічного «всеобучу» та лекторіїв для батьків на правову тематику. | Адміністрація закладу | Постійно |
17. | Постійно контролювати відвідування учнями закладу. | Адміністрація закладу | Постійно |
18. | Налагодити взаємодію адміністрації та працівників закладу з органами і службами, в компетенції яких визначені функції роботи з вказаною категорією дітей, у випадках скоєння правопорушення (злочину), булінгу дитиною. | Адміністрація закладу | Постійно |
19. | Забезпечити належне реагування всіх педагогічних працівників закладу на випадки торгівлі людьми у відповідності до Порядку взаємодії суб’єктів. | Адміністрація закладу | Постійно |
20. | Брати участь у заходах для педагогічних працівників та спеціалістів психологічної служби з питань поліпшення профілактичної роботи з профілактики правопорушень, унеможливлення проявів цькування серед учасників навчально-виховного процесу | Адміністрація закладу | Постійно |
21. | Проаналізувати стан справ та посилити індивідуальну корекційну роботу з дітьми, які вже скоювали кримінальні правопорушення, та дітьми, які мають ознаки агресивної поведінки | Адміністрація закладу | Постійно |